4. oktober 2011

Svenske lopper

I weekenden var vi et smut i Sverige til mit absolutte yndlingssted Mölle på Kullen. Det var dejligt at få foræret en god portion sommerstemning og masser af sol selvom det jo er oktober. Jeg måtte selvfølgelig lige et smut forbi et permanent "loppis" i byen og fik da også nogle dejlige ting med hjem. Der er rigtig mange loppemarkeder i området om sommeren, så det er bestemt værd at kikke forbi.
Jeg synes de gamle træruller med sytråd er så fine og man kan se at tråden er lækkert tyk...mums god gammeldags kvalitet;)
 To små lyseholdere fra gæt gæt gæt Tyskland. Jeg har også set nogle lignende på Dawanda, men var altså heldig at finde to i Sverige.
 En lille elefantkrog til Aya.
Ja ja det ligner godt nok mormors gamle lyseholdere, men de er vildt seje. Det er svært at se på billedet, men det er lysestager fra Frankrig med en masse huller til tynde lys. Så nu må jeg på jagt efter sådan nogen.
Disse glas syltekrukker skulle også med hjem de har et låg der går lidt ned over kanten og slutter tæt. 

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har, er kommet tilfældigt forbi men har kigget den igennem med stor interesse. Bare lige en info om dine "franske lysestager" - det er ikke lysestager med blive brugt til at arrangere blomster i vaser :) Har selv et par stykker fra min mormor
    *Eva

    SvarSlet
  2. Hej Eva

    Velkommen til ;o) hvor fedt at du har lidt mere info om glasdimserne, jeg var i tvivl om hvad det var...pt holder de mine farveblyanter ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...