11. oktober 2011

Porsgrund Norge og lidt fra maskinen

Puha der går længe mellem indlæggene for tiden. Men nu må jeg lige dele et super fint salt/peber sæt jeg lige har købt med jer. Det består af en saltmor og hendes peberdreng, det er så fint og med de fabulerende streger jeg elsker ;) Sidst jeg var hjemme faldt jeg over mine mors gamle sybøger og heriblandt var Elsebeth Gynthers efterhånden legendariske bog, som jeg kan se rigtige mange i blogland syer efter. Den måtte selvfølgelig med hjem og jeg har indtil videre fået lavet huen nedenfor, samt et par bukser, der pt. hænger til tørre. Jeg har ambitioner om at lave en quiltet jakke snarest. Jeg fandt for nyligt også den blå bog i en blogbutik med skønne 70'er mønstre, så den må jeg også i kast med snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...