16. oktober 2011

Mini Steinerdukke

Jeg har forsøgt at lave en lille Steinerdukke. Bortset fra den store næse er den blevet ok og Aya gnaver løs på den ;o). På Lisbeths kursus fik man en fin vejledning med hjem og det er også meningen at jeg skal lave en stor drengedukke på et tidspunkt. Jeg er dog kommet til at tilmelde mig endnu et af hendes kurser, hvor man laver de fine kaindukker til de mindste. Selvom Aya er ret glad for den store dukke, tror jeg at en slaskedukke passer bedre til hendes alder og så kan jeg måske rede håret på den store, som hun elsker at rive i ;o)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare sej søde Stine....

    SvarSlet
  2. Tak Lotte ;o) og hvis du kunne have mod på det tror jeg stadig der er plads på kanindukkekurset hos smilerynker.dk. Kurset varer en dag (30 okt) og kræver ikke videre syerfaring..ku være hyggeligt ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...