30. oktober 2011

Kanin dukkekursus

Jeg kunne ikke lade hver med at tilmelde mig endnu et af Lisbeths (smilerynker) kurser, da kanindukke kurset blev udbudt. Det har været en rigtig dejlig dag hvor jeg fik syet den gule dukke yderst til højre. Den endte med at få brune øjne, selvom jeg havde besluttet at den skulle have en anden øjenfarve end min store dukke...men men brune øjne er jo så kønne. Nu skal jeg have lavet et par dukker mere herhjemme og glæder mig allerede til at se hvordan de kommer til at se ud. Aya var med og opførte sig heldigvis som en sand engel, selvom prisen var at der blev pillet ved ALT. Hvilket kursus bliver det mon næste gang...;o)

2 kommentarer:

  1. Ai, det gad jeg altså også bare virkelig godt prøve... De er så skønne de dukker - og på en eller anden måde er de bare særligt nuttede med kaninører :)

    SvarSlet
  2. Du skulle virkelig unde dig selv et af hendes kurser det er SÅ hyggeligt ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...