28. oktober 2011

Efterårsjakke med eget skråbånd

De sidste mange aftener har jeg haft travlt med at lave en jakke til Aya fra Elsebeth Gynthers bog. Det rust/lilla farvede velurstof fandt jeg i en genbrugsbutik til en 5'er sidst jeg var i jylland og foret er ikke overraskende noget retrostof jeg havde liggende. Jeg mangler bare lige at finde nogle knappe og lave nogle trenser til at lukke jakken foran. Jeg har også for første gang kastet mig ud i at lave mit eget skråbånd, der matcher foret efter jeg så dette indlæg hos Mini ministeren. Metaldimsen der gør det nemt at lave båndet kan købes i mange udgaver på ebay og findes ved at søge på "bias tape maker". Næste projekt er at få en lidt federe forside til bloggen...;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...