13. september 2011

Tirsdag - Gul

Legohoved: Dette store legohoved er super til opbevaring af småt legetøj, endnu en gave fra vores søde underboer.
Dukkeseng: Denne fine dukkeseng har jeg fornylig købt hos fantast fabrikken. De finder skønne lopper, sætter dem i stand og sælger dem videre til en meget rimelig pris.
 Billede: Billedet af Asger Jorn har jeg fået af min dejlige mand.
Pleje: Denne serum fra Suki fik jeg af min mor i julegave. Jeg elsker Sukis produkter de er geniale og fri for unødige kemikalier og parfume. De kan købes hos Pureshop.
Bladholdere: Disse to bladholdere har jeg købt hos trævarefabrikkernes lagersalg. De var lidt kedelige så jeg har frisket dem op med gul maling og påklistret et billede af Julie Nord...elsker hendes tegninger (fra Dansk Røde Kors malebog).
 Regntøj: Aya pomfrittens først regnsæt. Nu er hun klar til et blæsende og vådt efterår i sandkassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...