18. september 2011

Søndag - Orange

Porcelæn: Jeg elsker Royal Copenhagens Element serie, både farvekonceptet og bemalingen. Nu håber jeg bare at de snart laver noget nyt i serien.
Pude: Kæmpe Hay pude der er super i ryggen når der skal læses.
Spejl: Dette spejl har jeg gæt gæt gæt..... købt hos fantast fabrikken...ja man skulle jo nærmest tro at alle vores møbler stammede derfra. Men det er nok nærmere fordi at de har nogle dejlige farver at de er overrepræsenteret denne uge.
Stol: En skøn Y-stol der ikke kun er flot, men som man også sidder super godt i.
Bakke: Denne plastik retro bakke har ligget længe bagerst i min mors skab og vupti nu er den havnet hos mig:)
Tæppe: Dejlig farverigt Haytæppe skønt at futte rundt på med bare tæer i soveværelset.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med Elements serien :o)

    Tror nok at Royal Cph lige om lidt lancerer en søster dertil, hvor der kun males med den klassiske blå og hvor mønsteret er ændret en smule. Men stadig designet af Louise Campbell..

    SvarSlet
  2. Tak for tippet Pernille det vil jeg holde øje med ;) Nu håber jeg bare ikke at de glemmer elements serien, jeg synes nemlig der mangler nogle skåle og fade.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...