7. september 2011

Nye sy projekter

Jeg har som sædvanlig gang i 117 projekter på en gang... Det ene er dog afsluttet nemlig en vest inspireret af de to jeg lige har købt fra Pushingdaisy. Det bliver helt sikkert ikke den sidste og jeg har fundet noget velegnet uld i stof2000 i forskellige farver der er perfekt som inderfoer. Det er så taknemmeligt at sy børnetøj, små overskuelige projekter...det er lige mig. Næste projekt er et tæppe til barnevognen, håber jeg kan finde et par timer de kommende dage til at smække det sammen, da Aya på upraktisk vis bliver ved med at rode min opsætning sammen :o)


2 kommentarer:

  1. Hvor er du god :o) Glæder mig til at se tæppet også

    SvarSlet
  2. Tak Pernille, elsker at arbejde med farver og er fluks hoppet med på en farveleg idag så jeg kan få øjenene op for de farver vi har herhjemme;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...