12. september 2011

Mandag - Rød

Gyngehest: Barselsgave fra en af min mands gode venner og hans Hollandske kæreste.
Elefanter: Nogle af mine elskede Colani elefanter som jeg købte i Berlin i sommers
Gynge: Snorene fra Ayas gynge, vi netop har fået sat op. Gyngen har vi fået af vores søde underboer og er kanon god at have når man bor i lejlighed.
Roser: Det er ikke tit jeg har roser i lejligheden, men disse skønne røde roser fik jeg for en lille uge siden af min mands søster og hendes børn.
Kaffe: Jeg hoppede for nyligt med på Nespresso-vognen og det var virkelig godt for jeg elsker den lille maskine og de farverige kapsler. 
Skammel: Denne skammel har fulgt mig siden jeg fandt den til storskrald på Nørrebro hvor jeg boede et års tid. Den fik denne fine røde farve for en måneds tid siden da vi alligevel fik en Y-stol malet rød.

1 kommentar:

  1. Nej hvor er de elefanter herlige! De er da slet ikke til at stå for! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...