17. september 2011

Lørdag - Brun

Arkivkasse: Denne gamle arkiv reol er købt på et svensk loppemarked. Vi har vendt den om og bruger den nu til at ligge alle vores kogebøger i.
Puder: Ja det kommer nok ikke som den store overraskelse, at der ligger puder med retro stof i vores sofa.
Bøtte: Jeg elsker læder specielt i naturfarver. Denne sag er købt i Tanzania.
Film: Dette gamle filmapparat har jeg købt på Ingerslev loppemarked i Århus da jeg boede der, så det er mange år siden. Jeg brugte den som lampe indtil pæren sprang og jeg har desværre ikke kunne finde en ny siden.
Bordskåner: Disse bordskånere er geniale da de kan formes efter diverse gryder og fade, købt på et marked i Kolind.
Isspand: Denne skønne isspand holder lige nu styr på mit broderigarn, den må helt sikkert være fra 70'erne. Jeg har for nyligt købt den på et loppemarked i Hornslet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...