16. september 2011

Fredag - Lilla

Stole: To dejlige Y-stole i lilla nuancer...skønt med farver i køkkenet.
 Reol: To reoler med lille skuffe fra trævarefabrikkernes udsalg. Jeg har malet dem lilla med maling fra Søstrene Grene og sat noget fedt vintage tapet i købt på Island.
Sengetæppe: Stort Hay sengetæppe der er så tungt at det ikke altid lige bliver lagt på :)
 Bolde: Skønne honeycomb bolde over Ayas seng som jeg altid bliver glad af at kigge på.
Sjal: Dette sjal købte jeg for nogle år siden i Chile. Det er noget af det flotteste stof jeg nogensinde har set. Vi købte det hos nogle damer der sad og vævede løs i baggården.
 Stof: Dejligt med lidt lilla retrostof i gemmerne
Det har været overraskende svært at finde noget lilla i hytten, selvom det er min yndlingsfarve...hmm der må mere lilla i kurven fremover.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...