28. september 2011

Blog AWARD ♡

Jubiii jeg har fået en award igen, hvor heldig kan man være tak tak til bebe med den flotte og inspirerende blog 200procent.

Med awarden følger et par opgaver....

1. At takke og linke tilbage til den person, der har tildelt mig awarden.

2. Give den videre til 8 andre fine bloggere, som jeg har opdaget for nyligt: Uha den er straks værre!!! jeg har ikke haft meget tid til at surfe rundt så jeg har kun opdaget to nye blogs siden sidste award, som jeg besøger i ny og næ. De er til gengæld super gode så gik lige forbi dem ;o)


3. Fortælle dem om awarden.

4. Fortælle 8 ting om mig selv, som jeg vil dele:
- Jeg er mega mega mega dårlig til at stå tidligt op, det er nr.1 på hadelisten.
- Da jeg har en kandidat i human ernæring tror alle folk jeg spiser så sundt så sundt...host host. Pt har jeg narret mig selv til at tro, at jeg gerne må spise chokolade og lakridser dagligt sålænge jeg også spiser masser af grønt og sundt mad.
- Jeg elsker nye projekter, specielt at starte dem op hvorefter går jeg halvkold midtvejs og skal virkelig tage mig grundigt sammen for at gøre dem færdig. Jeg får det som regel gjort det tager bare meget lang tid ;o)
- Mit yndlingsshow er project runway..hmm jeg tror det er den eneste serie jeg har set flere gange. Jeg gad godt de ville lave en dansk version, det ku blive et kæmpe hit!!!
- Jeg har en lille samler i maven og har samlet alt mulig mærkeligt. Som barn var det ting som viskelædre, brevpapir, turtlesklistermærker, lakridshunde, kapsler og servietter. Og nu er det retrostof, kunstbøger, elefanter, elements stel og da det ligger i den dyre ende skal jeg virkelig beherske mig. Desuden har jeg gået til stort set alt...fodbold, håndbold, spejder, karate, svømning, springgymnastik, badminton, squash, løb, faldskærmsudspring jojo den er god nok, pilates, langrendsski og aerobics...som det hed i 90'erne.
- Jeg er utrolig god til at finde ting på nettet. Hvis jeg søger en specifik ting sidder jeg gerne klistret til skærmen i flere dage til jeg har gennemsøgt markedet i hele verden vel og mærke.
- Min yndlingsbog er for tiden Mette Blomsterbergs kagebøger ja har to styks... Elsker i det hele taget lækre kager, som I måske har bemærket i mine indlæg om dessertdragen.
- Jeg elsker at bo i byen og elsker min opgang, jeg skal aldrig tilbage til jylland ;)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...