3. august 2011

TADAAA sengetæppe færdigt!!

Så blev jeg færdig med sengetæppet. Jeg endte med at sy 6-kanterne sammen på symaskinen, det var lidt besværligt, men det har helt sikkert sparet mig en masse tid. Jeg har lagt et fleecetæppe i midten (købt i IKEA for 9 kr), som jeg har hæftet med et par sting hist og her på patchwork fladen, så der er lidt hold på det. Bagpå har jeg syet noget grønt stof, som jeg har fundet i en genbrugsbutik til 15 kr. Det passer godt til 70'er stoffet da det ikke ser helt nyt ud ;)

6 kommentarer:

  1. wow, hvor er det flot. Sikke nogle flotte stoffer sat sammen, kan godt forstå du har brugt symaskinen.

    SvarSlet
  2. Tak Dorthe ;) Ja med symaskinen i sving tog det faktisk bare to aftener ;)

    SvarSlet
  3. Hold da helt op, et projekt :) Hvor ER det flot!!!

    SvarSlet
  4. Tak Betine, det har været så hyggeligt at finde stof frem og overveje forskellige farvekombinationer...jeg tror jeg må igang igen snart med et tæppe til barnevognen måske ;O)

    SvarSlet
  5. Looooooove it. (og din blog forøvrigt, som jeg lige har meldt mig som flittig læser af) :o)

    SvarSlet
  6. Ihh tak du har simpelthen også så mange fine ting i din loppebiks ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...