25. august 2011

Strikkekunst

Jeg nåede lige at fange et fint lille arrangement på Designmuseum Danmark her i eftermiddag og hvor var det bare godt. Arrangementet blev afholdt i anledning af at stikkeklubben Kaffeslabberas sammen med en række fede danske kunstnere udgiver en bog. Samarbejdet var så fint så fint, de ældre stikkedamer havde strikket designs fra bla. husk mit navn, Henrik Vibskov & Mads Nørgaard. Det er jo den ideelle kombination..... fede kunstnere og strik ;o) og så var jeg så heldig at få tre HUSK MIT NAVN værker med hjem ;o) To af dem er vist nedenfor og rygmærket er en prøve for et lidt større mærke der er blevet syet på en cowboyjakke som en anden var så heldig at tage med hjem. Strikkedamernes bog kan købes her

 

 


2 kommentarer:

  1. Halløj hvor er de fine :)

    SvarSlet
  2. Ja ik !!! ;o) jeg er simpelthen også så glad for dem og går nu og overvejer hvor de skal op....krea værelset måske ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...