14. august 2011

NYT Grazielastof

Jeg har lige fundet ud af at Graziela har genoptrykt hjertestoffet i tre nye farver: tyrkis (selvom den ser mere lyseblå ud for mig), rød og brun. Man kan mærkeligt nok ikke købe det hos Graziela selv, men jeg har indtil videre fundet det på trendsales og hos Frau Tulbe i Berlin. Billigst er det hos Frau Tulpe, så der har jeg fluks købt lidt af hver ;) Jeg var også lige et smut forbi denne skønne butik da jeg var i Berlin i juli, de har også de skønneste kantebånd med f.eks. rødhætte, små figurer og fulge.









3 kommentarer:

  1. Ja... Det er bare super fedt :) Du kan også få det hos malika og rosa på Amager...

    SvarSlet
  2. Tak for tippet anede ikke den butik eksisterede ;) og jeg kan se at de også har rigtig meget andet fint stof;)

    SvarSlet
  3. Åh ja... den er farlig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...