22. august 2011

Dukkekursus

Så skete det endelig..... jeg kom sammen med min mor afsted på et af Lisbeth's (aka Smilerynker) fantastiske dukkekurser. Ihh hvor havde jeg glædet mig og det var simpelthen sådan en dejlig weekend. Omgivelserne var rigtig fine og hjemlige, da vi havde fået lov at låne Lisbeth forældres hus. Kurset var super organiseret og Lisbeths mand og tre børn fremtryllede de lækreste frokostretter i køkkenet, mens jeg sammen med 7 andre søde piger syede løs. For hold da op hvor var det avanceret at lave den fine dukke, jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at der var så meget arbejde bag det fine ydre ;). Som sagt var min mor med på kurset, så hun lavede en dukke der ligner mig og jeg lavede selvfølgelig en dukke der ligner Aya ;) Min dukke har ikke fået noget navn endnu, da jeg synes Aya selv skal bestemme hvad den skal hedde en dag.

"Min" dukke


Ayas Dukke
 
 

Dukkerne er allerede blevet fine venner ;)
 

Og til sidst lidt af mit gamle legetøj, jeg elsker specielt det gamle lykkehjul som min morfar lavede for mange år siden til at hjælpe ham med at vælge lottotallene ;-D


4 kommentarer:

  1. Jeg fandt frem til din blog gennem meloupesunivers. Bliver hængende som fast læser :o)

    SvarSlet
  2. oohhh wonderful .. the big elefant from colani , i have only the little in green and yellow :)

    Angela

    SvarSlet
  3. @Angela What can I say...Retro Germany.... Ich liebe dich :o) There are so many nice 70 things in Germany, I bought this elephant in Berlin in June ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...