25. juli 2011

TO DO - Sengetæppe til bebsen i friske farver

Dette er et nyt, men ongoing projekt da det jo ikke bliver færdigt på en aften ;o) Jeg har haft utrolig svært ved at vælge farverne, men valget faldt til sidst på grøn/gul/orange. Det er til Ayas seng der måler 120x60 og det er planen at brikkerne skal syes sammen i hånden efter samme princip som min DIY patchworkbold bare med 6-kanter selvfølgelig.
Indtil videre er alle papbrikkerne klippet og der er klistret stof på halvdelen. Nu venter jeg bare på posten, der gerne skulle bringe mig nogen refil-stifter til min Sewline limpen så jeg kan komme videre.
Hvordan vil I for resten lave kanten på sådan et tæppe?? Jeg har bare klippet mindre stykker til at fylde ud med så det bliver firkantet. Kan man gøre noget andet smart?? nogen gode ideer???


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...