13. juni 2011

Retro retro


Uha jeg har brugt en mindre formue på de lækre retro stoffer fra 70erne de sidste par uger, men har også fået nogle super fine i hus. Jeg har været lidt overrasket over hvor eftertragtede de er, det er jo bare gamle sengesæt der er klippet op tænkte jeg...... men men som en af pigerne fra HUSFLID sagde så findes de jo i begrænsede mængder og fra hvad jeg kan se i blogland bliver de brugt i stor stil så der bliver jo kun færre af dem. Desuden er meter prisen egentlig omkring den samme som på nyt stof så jeg har rationaliseret at det er ok at bruge nogle penge på det hehe ;o)

Disse skulle gerne blive til et sengetæppe til Aya pomfritten når jeg får taget mig sammen på et tidspunkt.
Her er lidt af de stoffer jeg har fået samlet med børnemotiver....FAB FAB er de synes jeg, specielt det med fuglene, elefanterne og cirkuset nederst til venstre.
Ja nu ligger de jo ikke allesammen og samler støv, jeg har da fået syet et par puder igår og forgårs ;o)

2 kommentarer:

  1. Wauw for en masse lækre stoffer :o) Og du har så ganske ret. Man kan virkelig gå hen og bruge en mindre formue på de 70ér stoffer. Men så får man til gengæld også noget helt unikt :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tak Mette ;) og ja stofferne er fantastiske man bliver så glad af at arbejde med farverne og de søde motiver. Stoffet har jo også uendelige mange anvendelsesmuligheder: børnetøj, legetøj, pynt, praktiske ting... så der er til mange timers hygge ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...